lørdag 28. juni 2008

Klar til avgang.


Seil er heist og alt løst er sikret nok en gang.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommentaren min forsvant så jeg prøver på nytt:

Hei igjen sjøfarere! Ja, nå er dere vel langt til havs, og alt sikret ombord - også eventuelle løse fugler håper jeg! Så dere satset på å treffe morgenfugler i går.

Det er vel mye fisk i farvannet så middagene framover er sikret! Ha en fortsatt finfin dag, god middag og god tur videre! Klem fra landkrabben i regntunge Lillestrøm!

Anonym sa...

Hei igjen! Jeg har nettopp snakket med Anne og Eirin på Brakstad. De er nå i full gang med å forberede dyrene til veterinærstudentens hjemkomst i morgen. Alle får sløyfer med artsbestemte farger. Unntaket er det sorte får som selvfølgelig får en sort stripe i sin sløyfe. Jeg husker ikke de ulike fargene, men eselet de anskaffet i går får lilla sløyfe. Alle dyrene får i flg telefonsamtalen en omgang med tannbørste, hårspray og deodorant før oppstilling etter størrelse. Ja, da - det forgår mye på Brakstad tydeligvis mens dere er borte. Ha en fortsatt avslappet tur med klem fra landkrabben i Lillestrøm